Legyél olyan, mint a víz!

cégek teljes körű kiszolgálása

cégek teljes körű kiszolgálása

Új év, új kihívások

2018. január 02. - Exclusive Group

Üdvözöllek.img_0953_edited_1_ma_solat.jpg

Igen, megértem, ha azt gondolod, hogy újra itt egy önjelölt coach, aki majd elmondja, hogy mit és hogy tegyél. Igen, jól gondolod, ha felteszed a kérdést, hogy minek? És igen, én is automatikusan tovább görgetnék, ha ezt gondolnám.

Mit szólnál hozzá, ha formabontók lennénk és elengednénk minden megszokott okoskodást, elengednénk minden sablont, minden “ 10 pont, amit, ha betartasz, megváltozik az életed” dumát.

Nézzük meg közösen, hogy melyek azok a napi történések, amelyek befolyásolják az életünket, legyenek azok akár pozitívak, akár negatívak.

Nekem az a véleményem, hogy nem a bevonzáson múlik, hanem a cselekvésen, hogy megváltozzon az életünk. Nekem az a véleményem, hogy nem csak a pozitív dolgok mantrázása visz minket előre. Nekem az a véleményem, hogy minden embert más motivál, és a motiváció nem tanítható dolog.

Beszélgetnél, akár vitatkoznál erről? Várlak szeretettel minden második hétfőn megjelenő bejegyzésem alkalmával.

Ha hasznosnak gondolod a témákat, osztd meg, hogy minél több véleményt ütköztethessünk meg.

Bokros Gábor vagyok. Várlak szeretettel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://exclusivegroup.blog.hu/api/trackback/id/tr2113540695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása