Legyél olyan, mint a víz!

cégek teljes körű kiszolgálása

cégek teljes körű kiszolgálása

Hogyan építsünk márkát?

2019. augusztus 16. - Exclusive Group

A márkaépítés a termék tulajdonságain alapul, a külső megjelenésén, illetve a márka értékén. A márkanév és a márkajelzés kiválasztásakor törekedjünk arra, hogy kifejező, egyedi legyen, könnyen felismerhető, illetve az sem hátrány, ha a jelzés illik a névhez. Választhatunk nemzetközi nevet is,…

Tovább

A Márka átka

Mi is az a márka? Egy név, kifejezés, jel, szimbólum, design vagy ezek kombinációja. Célja, hogy adott eladó vagy eladók adott csoportjának termékeit vagy szolgáltatásait azonosítsa és megkülönböztesse őket a versenytársakétól. Ma már minden márkázható, és mindent márkáznak is, és hogy miért? Most…

Tovább

Marketing a betűk bűvöletében

Mindenki aki foglalkozott már marketinggel ismeri, vagy hallott már a 4P-ről, azaz a marketing mix fogalmáról. McCarthy 1967-ben dolgozta ki ezt az elméletet, és azóta bevésődött a marketing tudományágába. Akár közgazdasággal akarunk foglalkozni, akár menedzseri pozícióra törnénk, biztosan egyszer…

Tovább
süti beállítások módosítása