Legyél olyan, mint a víz!

cégek teljes körű kiszolgálása

cégek teljes körű kiszolgálása

Reklám hatások

2019. június 21. - Exclusive Group

  Milyen reklámot sugározzak?    Teszi fel a kérdést nap, mint nap, cégvezető, marketinges, munkatárs. Ahhoz, hogy hatásos reklámot hozzak létre, első és legfontosabb lépés, hogy ismerjem, pontosan meg tudjam határozni a célközönséget. Mi kell nekik, mi tudja őket befolyásolni, hol vannak?  Ha…

Tovább

Kék óceán stratégia

Mi is az a kék óceán stratégia? A világ piacát képzeljük el két óceánként. Az egyik a vörös óceán, ahol hagyományos ágazatok találhatóak, kiélezett a verseny, a játékszabályok le vannak fektetve. Kegyetlen verseny zajlik, a nagy hajók elsodorják a kicsiket, innen a név, hiszen „vér folyik”, ezért…

Tovább

Milyen a MA fogyasztója?

A mai fogyasztó paradox, miközben állandóan spórol, szórja a pénzét. Ha megnézünk egy egyetemistát, általában azt látjuk, hogy méreg drága telefonja van, viszont ezzel szemben nem hajlandó magas albérlet árat fizetni, így megelégszik egy alacsonyabb kategóriás garzonnal is.  Az állandó rohanás…

Tovább
süti beállítások módosítása